onsdag 10 juni 2009

Morgontankar...

Jag betar av punkt efter punkt, två dagar kvar och jag önskar jag fick komma hem, nu...

När negativa tankar och känslor dyker upp försöker jag fokusera om. Se lösningar istället för problem och framåt istället för bakåt.

Jag mår ändå alltför ofta dåligt och känner mig stressad över att jag inte hinner med det jag ska.

Stressad över otillräcklighet...

Jag har betat av en hel del, det är bara det sista kvar nu.

Jag ser verkligen fram emot min semester, tänk att bara släppa och lita på att alla klarar sig. Jag ser också fram emot att komma tillbaka efter semestern. Jag har väldigt mycket att se fram emot under hösten. Jag kommer fortsätta växa i min roll och ta en allt större plats i organisationen!

Jag har iallafall börjat vänja mig vid tanken och acceptera mig själv och allt som hänt fram till nu. Det har gått fort.

Idag ska jag ha ett avstämningsmöte med en kollega och delegera mera.

Jag upplever lugn och trygghet.

Inga kommentarer: