tisdag 2 juni 2009

Idag vill jag åstadkomma och uppleva:

Vad vill jag åstadkomma och uppleva idag?

En fråga jag läste igår, borde inte vara så svår att besvara men jag besväras av den. Kanske ett tecken på att jag har tappat mig själv och mest irrar runt.

Två avslöjande ord jag använder med väldigt hög frekvens är "nog" och "kanske". Jag är osäker på mig själv.

Däremot är jag säker på att jag behöver öva mig, tvinga mig tänka framåt och att söka efter mig själv. Svaren behöver inte vara perfekta på första försöket, jag ska tillåta mig själv att chansa mer och sluta slå ner på mig själv när det inte går som jag hoppades.

(Erfarenheter är vad jag samlar på.)

Så:
Idag vill jag göra färdigt löneunderlagen och genomföra 2 st produkttest samt meddela resultatet. Jag vill uppleva lugn av känslan av att ha åstadkommit någonting.

Jag ska bli mera direkt i min respons, sluta förhala och börja agera...

Inga kommentarer: