lördag 11 augusti 2007

Skrivboken

Som jag letat, eller har jag blundandes gått och väntat på "det rätta tillfället". Jag har alltid tyckt att de är så dyra, de där lite mindre skrivböckerna av lite bättre kvalitet som lätt följer med vars man än går.

Jag hade bestämt mig för att köpa en om jag hittade en som kändes bra, kosta vad det kosta ville, då låg den där och väntade.

Jag stuvade om min tidsplanering, med resultatet att jag helt plötsligt hade mer tid för mig själv utan att lägga någonting annat åt sidan, tycks vara en omöjlig ekvation, men den fungerar och får mig att må bra.

Med all denna tid kommer min nya lite mindre skrivbok av lite bättre kvalitet väl till pass, men jag kommer fortfarande i sista minuten till jobbet, ibland är det ju så svårt att sluta skriva.

Här kommer jag dela med mig av delar ur innehållet.

Välkommen.

Inga kommentarer: